Het registratieproces

1. Meld uw gemeente of organisatie aan via het registratieformulier.
Zorg voor een duidelijk beschrijving, de informatie die u opgeeft wordt later gebruikt in uw vermelding.

2. Geef uw gebruikersgegevens op, deze moet u later gebruiken om uw vermelding aan te vullen.

3. Zodra uw aanmelding is ontvangen zal uw account worden geactiveerd

4. U kunt inloggen op de volgende pagina.

5. U kunt meerdere bericht types publiceren in uw persoonlijke administratie gedeelte van welzijn.nl
– Vermelden van uw diensten en reglementen
– Publiceren van gerelateerde nieuwsberichten
– Meer gehoor geven aan uw evenementen via online agenda
– Mogelijkheid om vacatures aan te bieden
-Sollicitanten kunnen rechtstreeks in contact met u komen
-Sollicitanten kunnen direct hun sollicitatie insturen
– Mogelijkheid voor bezoekers om direct in contact met u te komen
– Twitter account koppelen aan eigen gemeente of organisatie pagina

Heeft u nog vragen naar aanleiding van het bovenstaande proces neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag bij een optimale vermelding.